13 Μαΐου, 2015

† Επαναφορά `13 Μαίου 2015

Την άλλη μέρα,Πήγα και είδα ένα black metal, συμφωνικό  ζωντανό.


Με το μικρό αδελφό μου ...



huhuhu ...



Ήταν με  τοRyux.
(Γιατί ο μικρός αδερφός; Μπορείτε να σκεφτείτε! Στη συνέχεια με όλα τα μέσα παρακαλώ διαβάστε το Madousho)
Ένα πολύ σπάνιο συνδυασμό , έτσι δεν είναι;

Ο χώρος ήταν στο Σιμπούγια Quattro.
Φάνηκε να είναι λίγο επικαλυπτόμενα λίγο, σαν μνημόσυνο ζωντανό του Κ.Επειδή ήταν το ίδιο μέρος, αυτό το στάδιο, όπου η κιθάρα και τα φτερά τοποθετήθηκαν ...


Ήταν η πρώτη φορά σε μια στιγμή για μένα να δω έναν καλλιτέχνη από το κοινό, αλλά μου έδωσε πολλά κίνητρα.

Σκέφτηκα επίσης «Θέλω να βιαστείτε και να πάρετε πίσω στο staaa ~ ge!" (Όπως στο Youkai Ningen Bem)

Μετά τη συναυλία πήγαμε για δείπνο.

Από την πρώτη επέτειο του θανάτου του Κ-kun που πλησιάζει,πήγαμε σε ένα εστιατόριο χάμπουργκερ που θυμάμαι ο K-kun χρησιμοποιούσε για να φάει ...Ακολούθησα τη συμβουλή του, λέγοντας "Αυτό το μέρος είναι υπέροχο!"Αν θυμάμαι καλά, ο K-kun αγαπούσε το κρέας και τα χάμπουργκερ ...
Στην αρχή είπα "Θα έχω μια Coca-Cola!" και έχουμε παραγγείλει δύο ήδη.
Καθώς κοίταξα το μενού, είπα "Αυτό το εστιατόριο ήταν Νο 1 για τον ίδιο, γι 'αυτό θα πάρω μια τηγανιτή ποικιλία"
και στη συνέχεια ο Ryux
uhh, καλά ... "Αυτό το εστιατόριο ήταν Νο 1 για τον Κ,  έτσι θα πάρω μια σαλάτα!"

Εκείνη τη στιγμή ένας μικρός αναστεναγμός βγήκε ...
... Είναι αυτός που πραγματικά κάνει ακόμα τη η διατροφή με άψητα γεύματα (χαμόγελα)(Για όσους δεν γνωρίζουν, Madousho  vol. 10)
Μιλήσαμε για τη μουσική και αυτό και ότι κ.λπ ..Επίσης, είπαμε ότι σκηνική δράση που μόλις είχαμε δει ήταν πολύ πρωτότυπηΈτσι, ενώ είχαμε δείπνο προσπαθήσαμε να τα αντιγράψουμε λίγο.Σίγουρα αν άλλοι πελάτες μας είδαν, ίσως σκεφτούν «Υπάρχουν κάποιοι  μυστηριώδεις ανθρώποι που κάνουν κάποιες περίεργες κινήσεις» (≧ ∀ ≦)
Στη συνέχεια πήγαμε σε μια πνευματική συνομιλία ...


Η άλλη μέρα όταν πήγαμε στην πρώτη επέτειο του θανάτου του Κ-kun, υπήρξε μια μεγάλη μέλισσα που πετούσε μετά μου γύρω κοντά στον τάφο΄..Ο Ryux είπε ότι κράτησε απόσταση αλλα πετούσε κοντά μου συνέχεια..


Μου είπε, "Θα μπορούσε να είναι μια σύμπτωση, αλλά θα μπορούσε να ήταν και ο Κ-san"Είπα επίσης αναρωτιέμαι γιατί ήταν σταθερά μετά  γύρω μου.Ωστόσο, δεδομένου ότι ήταν τόσο μεγάλη όταν ήρθε  κοντά μου ο ήχος από τις φτερούγες του ήταν εξαιρετικά δυνατός και ήταν λίγο τρομακτικό!ヽ (> д <?) ノ · ゚Όταν η επίσκεψή μου στον τάφο τέλειωσε  ξαφνικά δεν ήταν πια εκεί (* _ *)
Αναρωτιέμαι αν αυτό ήταν ένα ατύχημα, αλλά έχω ένα προαίσθημα ότι δεν ήταν ...


Οι συνομιλίες μας ήταν ατελείωτες ...

Και τότε πήρε αργά το βράδυ ...


Μανα

Τη μετάφραση επιμελείται η Σιγιουρί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate