30 Νοεμβρίου, 2014

† 9 Ιανουαρίου 2014 Νέος Χρόνος μέρος 2ο




Πώς είστε!

Το Τόκυο είναι τόσο κρύο...


Φαίνεται ότι όλοι θέλετε να ακούσετε περισσότερα από την ιστορία του πηγαιμού στο μέρος που γεννήθηκα, σωστά?

ουφουφουφ...

Αυτή η φωτογραφία ήταν από τη θέση δίπλα στο παράθυρο ενός άψογου boeing 787, έτσι για ενθύμιο πήρα μια πάνω από τα σύννεφα.
Η αρμονία ανάμεσα στα σύννεφα και στο φως ήταν τόσο όμορφη πάνω στη φιγούρα του φτερού του αεροπλάνου.

Η πτήση με αεροπλάνο δεν είναι από τα δυνατότερά μου σημεία αλλά όλοι ξέρουν πόσο αγαπώ τα ίδια τα αεροπλάνα.

Διαβάζω ο,τιδήποτε γράφεται για τα αεροπλάνα όπως
~Μια ολοκληρωμένη σύγκριση των επιβατηγών αεροπλάνων νέας γενιάς~
"Ενα επεξηγηματικό διάγραμμα του boeing 787 σε σχέση με το airbus A380"
κλπ...

χμμ~ Δεν τα έχω συλλέξει όλα!

Θέλω να μιλήσω για τόσα πολλά πράγματα που αφορούν τα αεροπλάνα, αλλά ίσως να με έκανε να μοιάζω με τρελλός εδώ...


Τώρα λοιπόν, αυτή τη φορά είναι παράξενες εμπειρίες της νέας χρονιάς μέρος 2ο


Είχαμε στο σπίτι της οικογένειας της μικρότερης αδερφής μου ένα σύντομο πάρτυ μόνο για ενήλικες , παρόλα αυτά...

Η αδερφή μου [και η οικογένειά της] αγόρασαν διαφόρων ειδών αλκοολούχα ποτά για να πιούμε όσο διασκεδάζαμε, αλλά...

Κατά το διάστημα αυτό...
Η αδερφή μου έπινε ένα ποτό που λέγεται Kyougetsu, και είπε,
"είναι αυτό ένα έμμεσο φιλί όπως στο CM? αυτό με τη γεύση yuzu"

Λατρεύω το yuzu, έτσι της είπα "Αυτό το CM! Φαίνεται τόσο καλό, δεν είναι~"

Εκεί ακριβώς η αδερφή μου είπε "Θες να δοκιμάσεις λίγο?" και μου έδωσε ένα ποτήρι...

ααααχ? Αυτό με ξεδιπλώνει ακριβώς όπως το CM...(≧△≦)


Τα αποτέλεσματα αυτής της διαφήμισης είναι απίστευτα...



Μετά από αυτό,
όλοι βγήκαμε στους δρόμους και πήγαμε σε ένα στυλάτο μπαρ για λίγο...

Οι δείκτες του ρολογιού ήδη πέρασαν τα μεσάνυχτα εδώ και πολλή ώρα...

Ηταν πολύ ασυνήθιστο και δροσερό το όλο σκηνικό.

Είχα αρκετές παράξενες εμπειρίες με τη νέα χρονιά.



Επίσης, έγινε κι ένα πάρτυ σε σπίτι στο Katsuo U.K όπου το σπίτι ήταν γεμάτο με ασυνήθιστα φαγητά!
Εφαγα μέχρι και κρέας αγριογούρουνου!



υ.γ.
Υπάρχουν εισιτήρια προτεραιότητας στο HP για το φεστιβάλ γενεθλιίων τον Μάρτιο που ξεκινούν από 13 Ιανουαρίου (Δευτέρα) έτσι βεβαιωθείτε ότι το ψάξατε!



Μάνα






(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate