19 Νοεμβρίου, 2014

† 7 Σεπτεμβρίου 2013 † Το γοητευτικό αίμα του...


Ελαβα ένα email από τον Kamijo που έλεγε «το σινγκλ ντεμπούτο μου ‘Louis’ πάει καλά!  Ευχαριστώ!"

Η αισθητική της ταινίας αποδείχτηκε να έχει καλή ισορροπία με τα ευχάριστα συναισθήματα.
Παρόλα αυτά, η κύρια μου συμμετοχή, ειδικά κατά τη διάρκεια της κλιμάκωσης της σκηνής όταν είχα να καλύψω τα μάτια του ήταν αρκετά δύσκολη.
Κι αυτό γιατί το να κρατάω το χέρι μου αρκετά κοντά στα μάτια του ενώ στεκόμουν από πίσω φάνηκε να είναι σχεδόν ακατόρθωτο να γίνει.
Εσείς ίσως δεν μπορείτε να το δείτε στο βίντεο, αλλά έπρεπε να μπω κάτω από το πρόσωπό του και να σταματήσω ακριβώς στο ύψος των ματιών του…
Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορούσα να δω το πρόσωπο του Kamijo καθόλου από τη γωνία που ήμουν.
Συνεπώς, έπρεπε να το ξανακάνουμε αρκετές φορές και μας πήρε μέχρι αργά τη νύχτα αλλά έβαλα τα δυνατά μου χωρίς να χρειαστεί να κάνω διακανονισμούς.

υ.γ. (Αυτό είναι διακριτικότητά μου)
Μιλώντας για αυτό, αρκετέ ς φορές το πίσω μέρος του κεφαλιού του Kamijo θα ερχόταν πολύ κοντά στο πρόσωπό έτσι έπρεπε να κάνουμε τη λήψη ξανά και ξανά, αλλά ακόμη και τότε μια γλυκιά μυρωδιά σαν αυτή των γλυκών τριαντάφυλλων ερχόταν από τον Kamijo, άφησε τόσο ωραίο συναίσθηα που θα μπορούσα να συνεχίσω το γύρισμα ξανά και ξανά (χαμόγελα)
Οπως ακριβώς το υποπτεύεστε, είναι ένας πρίγκηπας των ρόδων!


Εφόσον και εγώ δουλεύω σε μουσική ακριβώς τώρα, ελπίζω ότι μπορείτε να περιμένετε στο ξαναζωντάνεμα των Moi dix Mois, επίσης!

ουφουφουφουφ…



Μάνα





(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate