30 Νοεμβρίου, 2014

† 20 Ιανουαρίου 2014 xxxx

Εάν είδατε το Homecoming, έχει βγει τελείως λογοκριμένο, σωστά.

"Αρχικά τα κορίτσια, οι Λολίτες, κάνουν ένα σχόλιο για μένα, και θα το συμπλήρωναν με μια φωτογράφιση δικιά μου από ένα περιοδικό..."

Η εντύπωσή μου για τα σχέδια τους ήταν κάτι τέτοιο, αλλά όταν είδα τα αποτελέσματα Σ○д●)ノ

Εν πάσει περιπτώσει,
Θαυμαστές μου που είδαν το Μονόλογο μου και περίμεναν για μια εμφάνισή μου αναρωτιόντουσαν 'πότε είναι, πότε είναι,' ενώ κάθονταν στο καθιστικό τους μάλλον ήταν κάπως σαν (°□°)Τι, τελείωσε?
Λυπάμαι πολύ γι’ αυτό~.

Θα ήταν πολύ καλύτερα αν η εταιρία παραγωγής είχε δώσει την πληροφορία αυτή στο τέλος, ακόμη κι αν το έλεγαν έστω την τελευταία στιγμή. (/_;)


υ.γ.
Εχω αναβαθμίσει το λογισμικό μουσικής μου και είναι έτοιμος να γράψω ένα νέο τραγούδι.
Ανάμεσα σε πολλά τραγούδια, πρόκειται πρώτα από όλα να τελειώσω το βασικό τραγούδι αλλά έχω προβλήματα μη γίνω τρελλός με τη πρόοδο και βελτίωση.(∋_∈)




Μάνα





(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate