23 Οκτωβρίου, 2014

† 29 Ιανουαρίου 2013 Γράφοντας την πολυσυζητημένη αυτοβιογραφία μου +υ.γ.

Ακριβώς τώρα γράφω την αυτοβιογραφία μου, αλλά φθάνω σε ιστορίες από την περίοδο αποφοίτησης από το γυμνάσιο και εισαγωγής μου στη σχολή φωνητικής "Osaka Sound Vocational School". 

(Εκείνο τον καιρό δεν κυκλοφορούσα με το όνομα Μάνα.  Λοιπόν, με φώναζαν κάπως εντελώς διαφορετικά, αλλά είχα τελείως εμφάνιση punk τότε)


Ήταν εξαιρετικά πολύ καιρό πριν, έτσι αφού δεν έχω τρόπο να επικοινωνήσω με φίλους από τον καιρό εκείνο, έψαχνα σε blogs ατόμων που πήγαιναν σε αυτή τη σχολή φωνητικής, για την περίπτωση που θα χρειαζόταν να με βοηθήσουν στην επικοινωνία~(>_<)
Εφόσον ήταν πάρα πολλά πράγματα που ήθελα να συζητήσω με τους ποζάτους Μοϊκανούς που ήταν στην ίδια τάξη με μένα, ήθελα να έχω άμεσες και στενές συζητήσεις~.
Ενδιαφέρομαι κυρίως για το τι κάνει τώρα ο Wakayama-kun από το punk συγκρότημά μας εκείνων των ημερών καθώς και τα υπόλοιπα παιδιά του συγκροτήματος!

Θα χαρώ ιδιαίτερα να πάρω οποιαδήποτε πληροφορία~. <(_ _*)>


υ.γ.
Δέχομαι οδηγίες για τη χρήση του Facebook από τους φανς, αλλά εφόσον είχαμε μπει με ψευδώνυμα εκείνο τον καιρό, δεν ξέρω κανένα αληθινό όνομα...
και πώς να το θέσω, δεν καταλαβαίνω και πολύ το Facebook...・゚゚・(´Д⊂ヽ

Επίσης, μου έχουν ξεφύγει μερικά τυπογραφικά λάθη.
Ισως γιατί δουλεύω πάρα πολύ στο πάνω μέρος της οθόνης...?
Αλλά τελευταία, τα μάτια μου έχουν αρχίσει να χαλάνε... (∋_∈)
Αυτές τις ώρες, ίσως θα έπρεπε να ακούσω τις συστάσεις του κόμη και να τρώγω φύτρες ραδικιών. (χαμόγελα)
Λοιπόν, όταν χτυπάω γρήγορα τα γράμματα, κάνω τυπογραφικά λάθη χωρίς να τα αντιλαμβάνομαι, και αφού έχω την κακή συνήθεια να προχωράω γρήγορα [χωρίς να με τσεκάρω] ίσως θα έπρεπε να κατεβάσω ταχύτητα λίγο.
Οταν ήμουν στο δημοτικό, αυτό ήταν κάτι που συχνά τρέλλαινε τους ανθρώπους και έλεγαν "Δεν συγκεντρώνεσαι!"...



Μάνα




(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate