09 Οκτωβρίου, 2013

† 29 Φεβρουάριος 2012 Digital Madousho Δεύτερο Μέρος!


 Συγγνώμη που σας κράτησα σε αναμονή. Ορίστε το Digital Madousho, Μέρος 2! 

 Περιεχόμενα 

† Madou live report 2011, 8 Κομμάτια Φιλοσοφίας ~Πρόλογος~ Ζωντανή ομιλία του Μάνα από την άλλη πλευρά 
† Ανέκδοτη Gallery Φωτογραφιών του The Phantom Code of Law
 † Darkness Studio ~Η κατασκευή Φιλοσοφικών Αντικειμένων~ 
† The Darkness Agent's Irregular Madou Column ~Το κάπως αλουστράριστο μαύρο κάλυμα ματιού του Sugiya~ Εμφάνιση! 
† Αποδομώντας το νέο βιβλίο. Ο Μάνα - Σάμα απαντά σε ερωτήσεις που δέχτηκε από όλους. Συζήτηση για την Απαγορευμένη Αγάπη, κλπ... 
† Μήνυμα από την Κόλαση ~Εισαγωγή αγαπημένων θεμάτων στον κόσμο των πνευμάτων~
 † La Kitchen Knife Aristocrat ~Έκσταση με το άρωμα του Άρκευθου~ καιροί κλπ... 

  Αυτή τη φορά απάντησα σε όλων των ειδών τις ερωτήσεις που στείλατε όλοι, αλλά μεταξύ αυτών, τι θα λέγατε για κάτι για την δεκαετή επέτειο των MdM; Απέσυρα το ban ενός παλιότερου ερωτικού επεισοδίου. Για όσους δεν ήθελαν να χαλάσω την παραμυθένια μου εικόνα, σας παρακαλώ να το προσπεράσετε (χαμόγελο) Ωστόσο, η συζήτηση είναι αρκετά παλιά, από τότε που ακόμα ζούσα μέσα στην ψευδαίσθηση της... χουχουχου... Νομίζω πως αυτή τη φορά το Digital Madousho τόμος 2, αξίζει να το δείτε και να το διαβάσετε! Παρακαλώ, ελεύθερα! Απολαύστε το!

 -Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 27 Φεβρουαρίου 2012 Χημική Αντίδραση



 Περάσατε καλά στο Unusual Destiny Regime; Μια και κάναμε πάντα συναυλίες μόνοι μας μέχρι τώρα, το να συνεργαστούμε [live] ήταν αναζωογονητικό. Η έκπληξη στο τέλος ήταν αρκετά σπάνιο θέαμα, έτσι δεν είναι; Η δύναμη dix field όλων όσων βρέθηκαν εκεί πραγματικά χρωμάτισε την ατμόσφαιρα του Unusual Destiny Regime με τον καλύτερο τρόπο! 

 Λοιπόν Επόμενη εμφάνιση στις 24 Μαρτίου, στο Creation Ceremony Festival! Ας περάσουμε το θαύμα μιας ολόκληρης δεκαετίας [μαζί]. Επίσης, πολύ πιθανόν να σκέφτεστε "κάνει ενημέρωση τέτοια ώρα;" Βασικά, ξύπνησα ξαφνικά γύρω στις 5:30, αλλά αυτή τη φορά, επειδή ένιωθα πολύ ξεκούραστος, σκέφτηκα ξαφνιασμένος "Μπα... είναι κιόλας βράδυ!" Τώρα τελευταία, επειδή ήμουν απασχολημένος μέχρι το live, κατάφερα να χορτάσω ύπνο! Απ' ό,τι φαίνεται. Συμπτωματικά, αφού κοιμήθηκα καλά, σκέφτηκα να κάνω και μια ενημέρωση εδώ, και να δουλέψω διάφορα πράγματα, καθώς έβλεπα να ξημερώνει έξω, και μετά από λίγο παρατήρησα ότι ήταν ήδη πρωί! (^_^;A Μια και πήγα για ύπνο τα μεσάνυχτα, ένιωθα λες και είχα κοιμηθεί ένα δωδεκάωρο ( `-ω-)?… Φαίνεται πως το βιολογικό μου ρολόι έχει χαλάσει τελευταία... Ωστόσο, παρατήρησα το πρωί ότι είχαν ήδη περάσει 12 ώρες! Αλλά σκέφτηκα.... όπως και να 'χει, δεν είναι καλή η έλλειψη ύπνου (?_?;) 

-Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 26 Φεβρουαρίου 2012 Unusual Destiny Regime!

Σήμερα, θα εισέλθετε στο Unusual Destiny Regime, γι' αυτό ας χρωματίσουμε μαζί την απόσταση από εκεί ως το άπειρο! dix field! 

-Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 23 Φεβρουαρίου 2012 G&L.B



 Αύριο, στις 24 του μήνα, κυκλοφορεί η Βίβλος Gothic & Lolita! Αυτή τη φορά η EGA είναι σε ομιχλώδες ροκάδικο στυλ! Μια και η φωτογραφία είναι λίγο διαφορετική από εκείνη που θα εμφανιστεί στη βίβλο, ελπίζω να της ρίξετε μια ματιά, γιατί συνδυάζεται με νέο παντελόνι τύπου cross. Σας παρουσιάζω το νέο τύπώμα EGL, το Sleeping Garden! 

 Όσοι τρελαίνονται για τους μυστηριώδεις τάφους της δύσης, δε θα μπορέσουν να αντισταθούν! Είμαι κι εγώ ένας απ' αυτούς. Χαζέψτε όσες εικόνες από δυτικούς τάφους θέλετε. Για όσους ενδιαφέρονται, πηγαίνετε στο κατάστημα του Moi meme Moitie. Λοιπόν, λίγο έμεινε για το 26ο Unusual Destiny Regime! Εμείς, οι Moi dix Mois, είμαστε κατενθουσιασμένοι! Δείξτε μου την dixtun δύναμή σας, εκείνη τη μέρα! dix field!

-Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 22 Φεβρουαρίου 2012 Πρώτη δόση



  Μια και ήμουν κουρασμένος, προσπάθησα να κοιμηθώ νωρίς, αλλά... τα μεσάνυχτα ξύπνησα ξαφνικά με το μάτι γαρίδα! Οπότε καταλαβαίνετε ότι άρχισα να κάνω το ένα και το άλλο... και κατέληξα να δω το ξημέρωμα +:.(?ω? νυσταγμένος?o0  Ένας δυνατός αρωματικός εσπρέσο μας χαρίζει ένα χαλαρό και αναζωογονητικό πρωινό, οπότε μπορώ να φύγω για την πρόβα!

 -Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 21 Φεβρουαρίου 2012 Πρόβα



 Βρισκόμαστε στο αποκορύφωμα της πρόβας του Unusual Destiny Regime. Επίσης, ήταν η πρώτη φορά που βρεθήκαμε για το νέο τραγούδι. Πρόκειται για μια πυρετώδη εξέλιξη... Λοιπόν, προκειμένου να ετοιμαστώ για την αυριανή πρόβα θα πάω για ύπνο ...zzZZZzzzzZZ... 

-Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 16 Φεβρουαρίου 2012 GameLab.




 Σήμερα, 16 του μηνός, η αγαπημένη σειρά Game Lab~ Mana-Sama's Nostalgic Game inferno~ βγαίνει στην αγορά! Αυτή τη φορά, θα πάμε πίσω στο χρόνο, στις ρίζες μετά την νοσταλγία μου! στην αρχή Η κόλαση [αρχίζει] από εδώ... Η εικόνα είναι νοερή.

 Υστερόγραφο της 17ης.
 Πήγα καθυστερημένος στο στούντιο. Παρέλαβα νοστιμότατες σοκολάτες που μου είχαν σταλεί. (*/?`*) Σας ευχαριστώ. Θα δώσω στον Κόμη όσες έχουν σταλεί με παραλήπτη εκείνον.

 -Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 13 Φεβρουαρίου 2012 Συζήτηση



 Επίσημο γεύμα παρέθεσαν μερικοί νεαροί και δραστήριοι δημιουργοί, σε ένα εστιατόριο στρειδιών.    
  Με τζιν και τόνικ στο ένα χέρι, συζητήσαμε για τις Καινοτομίες της Πληροφορικής στο μέλλον μέχρι το πρωί. χμμμμ - αναζωογονητικό! 
  Στην πόλη μου τη Χιροσίμα, λατρεύουν τα στρείδια! Αν και παίρνουν δυνάμεις από διάφορα στρείδια, αυτό πάνω δεξιά είναι ντόπιο είδος της Χιροσίμα. Είναι το γάλα της θάλασσας σε σφηνάκι!

 Λοιπόν, ήμουν πολύ απασχολημένος με το επόμενο live, που είναι κοντά. Ταυτόχρονα, καθώς προετοιμάζομαι και για το live του Μαρτίου, έστειλα ένα demo στα υπόλοιπα μέλη με το "νέο τραγούδι". Αυτή τη φορά αγχώθηκα με την δουλειά πάνω σ' αυτό το πολύπλοκο νέο τραγούδι. (^_^;A 

 Θα είναι μεγαλοπρεπής η εμφάνιση στο creation ceremony festival. Επίσης, εφόσον μέχρι τώρα δίναμε συναυλίες μόνοι μας, η εμφάνιση της 26ης Φεβρουαρίου θα είναι ξεχωριστή. Καλά να περάσετε, dix! 

 Υ.Γ. Έφτασαν τα προϊόντα του New Mother of Life. Θα νιώσει myu- αύριο, ο Κόμης, που λατρεύει τη σοκολάτα; Να προσέχετε να μην τρώτε υπερβολικά, αλλά η σοκολάτα είναι καλό πράγμα. Η μαγευτική γλυκύτητά της μπορεί να σας συνεπάρει.


-Μάνα-

 Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 9 Φεβρουαρίου 2012 Gallery


  Ανέβασα φωτογραφίες από το περσινό Συμπόσιο της 12ης Δεκεμβρίου για το live του Oblivion στο gallery της ιστοσελίδας των Moix dix Mois, οπότε σας παρακαλώ πηγαίνετε να πάρετε δύναμη από την λάμψη του σμαραγδιού. Δεν είναι φοβερή φωτογραφία; Μοιάζει με τον πίνακα του Ντελακρουά "La Liberte guidant le peuple". Επανάσταση Moi dix December! 
 Μια και καταφτάνει το επόμενο live, έχετε ενθουσιαστεί!!! Επίσης, συνεχίζω να δέχομαι ερωτήσεις για το dix μου του Digital Madousho (με το ψευδώνυμό σας)! Υ.Γ. Ευχαριστώ σε όσους έστειλαν ήδη ερωτήσεις! Αυτή τη στιγμή μετράω τον συνολικό αριθμό των ερωτήσεων. (^_^;A Νομίζω πως μάλλον πρέπει να σταματήσω να δέχομαι ερωτήσεις.

 -Μάνα- 

Η μετάφραση επιμελήθηκε από την Πέγκυ Μπαρούνη

† 05 Φεβρουαρίου 2012 Ερωτηματολόγιο



Πέρασε ήδη μια βδομάδα από την κυκλοφορία του Πρώτου Μέρους του Digital Madousho! Για πείτε, σας αρέσει το Digital Madousho;

Είναι αρκετά εντυπωσιακό, και πολύ καλό ανάγνωσμα, έτσι;

Αυτή τη στιγμή περνάω όμορφα διαβάζοντας τις σκέψεις και τις εντυπώσεις σας, αλλά μάλλον, μια και πολλοί από τους αναγνώστες είναι γυναίκες, οι αντιδράσεις σας για τον Dougram… (/;ω;`) …ίσως παραφέρθηκα λίγο.

Αρχίζω να δουλεύω το δεύτερο μέρος του Digital Madousho, αλλά τι θα λέγατε να μου στείλετε τις αιτήσεις σας με τα «Πράγματα για τα οποία θα ήθελα να ακούω»! Μια και μπορώ να απαντώ άμεσα σε ερωτήσεις σας εκεί, στείλτε το ψευδώνυμο μαζί με την ερώτησή σας!

Αν τις λάβω εγκαίρως, θα κερδίσω χρόνο όταν θα δουλεύω το Digital Madousho. <(_ _*)>

Λοιπόν δεσποινίδες, κυρίες, και κύριοι, όλα τα μωρά dixtun

Ανυπομονώ για τις ερωτήσεις σας!

-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η Πέγκυ Μπαρούνη

† 02 Φεβρουαρίου 2012 Εξουσιοδότηση

Λοιπόν, τις προάλλες ήθελα να αναφέρω ότι τελευταία γράφω ένα τραγούδι, και τώρα που ολοκληρώνεται νιώθω καταπληκτικά!!! Εφόσον τα γλυκά είναι ό,τι καλύτερο για όταν νιώθω κουρασμένος, κάθε βράδυ που εργάζομαι [μουσική] μπουκώνομαι με σοκολάτα. Τέτοιο διεγερτικό προϊόν δεν είχε εμφανιστεί στην αγορά μέχρι τώρα… χουχουχου… *~((//?//)) hikkud??oO




Επίσης, έλαβα πολύ ευχάριστα νέα από τα γραφεία του FC2.

Μια και ήταν κάτι που το περίμενα καιρό τώρα, θα ποστάρω εδώ την ειδοποίηση.

-----------------------------------------

Επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να εξουσιοδοτηθεί το [πελάτης] blog σας στα «FC2 Recommended Blogs».

Ελέγξαμε το blog σας και περιέχει συνεπές περιεχόμενο, οπότε θεωρούμε πως είναι κάτι που θα ήθελαν να δουν κι άλλοι επισκέπτες. Με την εξουσιοδότηση στο FC2 Recommended Blogs, θα γνωστοποιήσουμε [το blog σας] στη γωνία «FC2 Recommended Blog», και θα το δημοσιεύσουμε στην σελίδα του FC2 Blog με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ώστε να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.


Κι απ’ ό,τι φαίνεται το έκαναν.

Μια και δεν ήξερα ότι τα άτομα στα γραφεία του FC2 με παρακολουθούσαν, ντρέπομαι λίγο τώρα. (/ω\*)

Πολλά χαιρετίσματα κι από δω, λοιπόν, από το Monologue Garden! 


-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η Πέγκυ Μπαρούνη

† 01 Φεβρουαρίου 2012 HB!

Τι θα λέγατε να τρώγαμε λίγο πεπονόψωμο σήμερα! Μαζί με καφέ ΜΑΧ.

ukyokkyo

-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η Πέγκυ Μπαρούνη

† Game Lab Ιούνιος 2011



Τον πρώτο καιρό του PC Engine, υπήρχε ένα αριστούργημα. Δε μπορώ να ξεχάσω την επίσημη ‘’πρώτη’’ του Jaseiken Necromancer. Σ αυτό το παιχνίδι μπορούσες να κόψεις τα τέρατα με το όπλο και κατακόκκινο αίμα πιτσίλιζε τον τόπο. Στις μέρες μας αυτό δεν ακούγεται σκληρό, αλλά εφ όσον το Famicom τότε προοριζόταν για παιδιά, τέτοιες σκληρές εικόνες ήταν απαγορευμένες και τα παιχνίδια μέχρι τότε δεν είχαν αίματα να σκοπρίζονται παντού. ‘’Για κάτι τέτοιο περίμενα!’’ σκέφτηκα, γιατί ήταν κάτι πολύ συναρπαστικό για μένα που ήμουν, και είμαι, horror fan.

Κάνοντας διάφορα πράγματα, ο όμιλος PC Engine εκείνη την εποχή, έπαιρνε τη σκυτάλη με προϊόντα αιχμής που έβγαζε στην αγορά. Έτσι κυκλοφόρησε σε παγκόσμια πρώτη τη χρήση του cd για παιχνιδομηχανές, το CD-ROM2 !!

Σύντομα η προσοχή στράφηκε στο CD και στην εξέλιξη της χρήσης του στο CD-ROM2. Επιπλέον το CD-ROM2 λειτουργούσε στην πλατφόρμα του PC Engine, έτσι ήταν σαν μια δοκιμαστική μέθοδο για τους Mecha Fans. Πέρα απ αυτό, το CD-ROM2 ήταν προστατευμένο σε μία θήκη με χερούλι, ήταν σαν ένας κομψός χαρτοφύλακας και αν κάποιος το κουβαλούσε μαζί του, του έδινε ένα εντελώς καινούργιο στυλάτο αέρα.

Δεν ξέρω πολλούς που κουβαλούσαν μαζί τους το CD-ROM2 τους, πάντως το Famicom ήταν τελείως διαφορετικό. Τα παιχνίδια δεν είναι μόνο για παιδιά και δεν θα ήμουν μακριά από την πραγματικότητα αν έλεγα ότι ήταν ένα αντικείμενο αιχμής για μεγάλους. Παρ όλα αυτά δε μπορώ να μη γελάσω όταν σκέφτομαι ότι εκείνη την εποχή ήταν μόνο για παιδιά.

Εγώ τότε δεν είχα CD Player, αλλά με το PC Engine CD-ROM2 μπορούσα να ακούσω μουσική. Τη περίοδο που το Famicom ήταν στα ύψη, εγώ ήμουν εθισμένος στη πολύ προχωρημένη αίσθηση του να ακούω μουσική σε μια παιχνιδομηχανή.

Παρεμπιπτόντως, η πρώτη μου εμπειρία με CD-ROM2 ήταν το παιχνίδι Kagami no Kuni no Legend (μτφ. The Legend of Mirror Land). Οι εικόνες του Noripii και η μουσική ήταν ένα σοκ για μένα καθώς σίγουρα δεν ήταν κάτι που θα μπορούσε να λειτουργήσει με τις περιορισμένες δυνατότητες της κασέτας του Famicom. ‘’Η εποχή του ηλεκτρονικού παιχνιδιού αλλάζει’’ σκεφτόμουν παρατηρώντας την επανάσταση να ξεκινάει σ αυτόν τον τομέα. Επί τη ευκαιρία να σας πω ότι δεν ήμουν θαυμαστής του Noripii έτσι δεν έπαιξα σχεδόν ποτέ το Kagami no Kuni no Legend.

Παρ όλο που το CD-ROM2 περιλαμβανόταν στο PC Engine, η φήμη του ότι προοριζόταν για game maniacs, δεν μπορούσε να ξεχαστεί κι έτσι κατέρρευσε εύκολα η κραταιή θέση του Famicom στην αγορά.

Αναφορικά με όλα αυτά, σκέφτηκα πως αυτά τα γραφικά ήταν εκπληκτικά, και άρχισα να συζητώ με φίλους επαινώντας τις δυνατότητες του PC Engine. Σε όλους όσους το έδειξα

ενθουσιάστηκαν ‘’Ναι, η εικόνα είναι απίθανη’’, όμως ήταν ικανοποιημένοι με το Famicom τους και δεν είχαν πρόθεση να το αντικαταστήσουν με το PC Engine… αυτά ήταν κακά νέα…

Βέβαια κι εγώ ποτέ δεν αφιερώθηκα απόλυτα στο PC Engine, καθώς ήμουν πια εξπέρ και στο Famicom. Και οι δυό κονσόλες είχαν τη ποιότητά τους.

O προϊοντικός σχεδιασμός του ομίλου της PC Engine ήταν ένα σκληροπυρηνικό σχέδιο μέσω του οποίου συνέχισε να παράγει πετυχημένα προϊόντα.

Έχω τόσα ακόμα να πω γι αυτό το θέμα… όμως νομίζω ότι έχω αγγίξει τα όρια του τέλους για σήμερα…

Όπως έχω ξαναπεί… θα τα ξαναπούμε τον άλλο μήνα. 


-Mana-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η κ. Ζωή Παούρη (zzoii)

† Translate