12 Νοεμβρίου, 2013

† 14 Απριλίου 2012 Καθαριότητα

Μια και όλο έπεφτα πάνω σε διάφορα πράγματα μέσα στο δωμάτιό μου,
ο νέος μου μικρός φίλος κάθεται πάνω στο yan yan και παρακολουθεί,
όσο εγώ ολοκληρώνω τη μεγάλη ολονύχτια φασίνα.

Βασικά, υπάρχει ένας αστικός μύθος που λέει πως όταν πρόκειται
να ταξιδέψεις με αεροπλάνο,
αν το δωμάτιό σου είναι υπερβολικά καθαρό, μπορεί να συμβεί ατύχημα με το αεροπλάνο στο ταξίδι.

Επίσης, καθώς έβαζα σε μια σειρά τις φωτογραφίες μου από το Σιάτλ,
σχεδίαζα και το Digital Madousho,
αλλά είναι πολλές οι φωτογραφίες, και πρέπει να βρω
ποιες είναι αρκετά καλές για να τις χρησιμοποιήσω.

…w(゚0 ゚)w Woo!!

Είστε ενθουσιασμένοι με το ταξιδιωτικό μου ημερολόγιο και τις φωτογραφίες από το Σιάτλ;
χουχουχου...

Επίσης, νωρίς αύριο το πρωί έχω μια φωτογράφιση.

Σήμερα τα δάκρυά σου είναι η βροχή.

Αν πάψει να βρέχει,
θα σε καταπιεί ένα απαλό φως από τον ουρανό.

-Μάνα-

Την μετάφραση επιμελήθηκε η Πέγκυ Μπαρούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate