12 Νοεμβρίου, 2013

† 10 Απριλίου 2012 Επέστρεψα στην Χώρα μου

Είμαι σπίτι~

Βρισκόμαστε στην Ιαπωνία,
και μόλις έφτασα με ασφάλεια στο σπίτι μου. ε=(>ε<〃)

Όμως, τώρα που γύρισα στην Ιαπωνία,
θέλω γεύσεις Ιαπωνίας!
Έχει περάσει καιρός από όταν έφαγα κάρι.
Τι θα λέγατε για γιαπωνέζικο φαγητό ヘ(-′д`-)ゝ

-Μάνα-



Concorde 

Υστερόγραφο "Sakura-con saikou dix!"

Ααααχ~ συχνά πέφτω για ύπνο και δεν κοιμάμαι.

Ξυπνάω κοιτάζοντας το γνώριμο ταβάνι,
αλλά λίγο πριν ξυπνήσω έβλεπα όνειρα από τις μέρες μου στο Σιάτλ.

Αν θυμάμαι καλά, Sakura-con
όλο το προσωπικό του Sakura-con με ικανοποίησε πολύ. Μου χάρισαν μέρες γεμάτες διασκέδαση!
Ήταν εξαιρετικά φιλόξενοι
και ήταν πολύ διασκεδαστικά dix!!!!!!!!!!

Επίσης, όταν μαζευτήκαμε για τα αυτόγραφα,
μου είπαν ότι κάποιος είχε έρθει από τη χώρα....
για να μας δουν στην Αμερική. Αυτοί οι άνθρωποι είχαν κάνει πολύ μεγάλο ταξίδι.

Είμαι τόσο χαρούμενος dix!!!!!!!!!!

Τέλος πάντων, προς όλους όσους περάσαμε χρόνο μαζί στο Σιάτλ,

dix Love!!!!!!!!!!


*"saikou" στα γιαπωνέζικα σημαίνει"τις καλύτερες ευχές μου"
--------------------------------------

Μια και λέω για την ασφαλή επιστροφή στην Ιαπωνία,
ορίστε μια ιδιαίτερη φωτογραφία που ήθελα να σας δείξω
από τις φωτογραφίες που τράβηξα στο Σιάτλ!

Κατάφερα να τραβήξω δύο φωτογραφίες με αυτό το εξαιρετικά σπάνιο
concord, που το ονομάζουν Το Μεγάλο Λευκό Πουλί!

・゚゚・(´Д⊂ヽ

Οι αδρές γραμμές του είναι πολύ κουλ!

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε-

μάλλον όχι~

d(+・`ω・+) Ναι!.:゚+

-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η Πέγκυ Μπαρούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate