12 Νοεμβρίου, 2013

† 06 Απριλίου 2012 Σιάτλ + + + +

Όλα όσα βρέθηκαν στο μονοπάτι μας ολοκληρώθηκαν με ηρεμία, και το μόνο που μένει
είναι να επιστρέψουμε σπίτι μας.

Την τελευταία μέρα κάναμε ένα μεγάλο πάρτυ, το βράδυ, με το προσωπικό και τους καλλιτέχνες,
και μετά έγινε μια πρόποση για την τεράστια επιτυχία της εμφάνισης!
Ήταν σπουδαίο το τέλος.

Η σημαντικότερη κίνηση που καναμε ποτέ, και το live ήταν σπουδαίο, dix!
Γίναμε αποδέκτες πολλών εγκωμίων. ・゚゚・(´Д⊂ヽ

Στο live, ακόμα και το προσωπικό σήκωσε τα χέρια του ψηλά για να κάνει το σημάδι του Κακού, και ακόμα
και οι σεκιουριτάδες είχαν ξεσηκωθεί!
Όταν συγκεντρωθήκαμε στο χώρο, ένα σωρό κόσμος όλων των χρωμάτων, ντυμένοι με διάφορα κοστούμια
έγιναν ένα στην τελετή των Moi dix Mois.
Η Αμερική έχει καταπληκτική αντιμετώπιση!

dix Love!

Επίσης, μέσω ενός μεταφραστή δημιουργήθηκε μία καινούργια λέξη που αγαπήθηκε πολύ!

χουχουχου...
Αναρωτιέμαι αν θα καταφέρετε να λύσετε τον γρίφο!

Για άλλη μια φορά, τα γράφω όλα αυτά στις 6:00 το πρώι!
Άλλωστε, οι δρόμοι του Σιάτλ δεν κοιμούνται,
και ακολουθώ αυτούς τους ρυθμούς, εδώ και πέντε μέρες!
Για κάποιον λόγο, το σώμα μου δεν μπορεί να ακολουθήσει. ( `-ω-)?
Μια και ήμουν DTBT* [Dotabata -- Μια γιαπωνέζικη έκφραση που χρησιμοποιεί συχνά ο Μάνα
και σημαίνει ότι κάποιος είναι πολυάσχολος
και θορυβώδης, καθώς κάνει διάφορα πράγματα, ενώ προετοιμάζεται για το οτιδήποτε] να κάνω το ένα πράγμα μετά το άλλο,
δεν μπορούσα ούτε να κάτσω σε μία καρέκλα στο δωμάτιό μου,
και να δω τηλεόραση.

Τέλος πάντων, αυτές οι μέρες στο Σιάτλ είχαν βαρύτητα.
Στο επόμενο Digital Madousho
σκοπεύω να κάνω μία παρουσίαση του Sakura-kon, αλλά θα είναι αναλυτική,
οπότε ίσως δεν μπορέσω να την ολοκληρώσω σε μία έκδοση...
Θα έχει και πολλές εικόνες!

Λοιπόν...
Επιστρέφουμε πια στην Ιαπωνία.
Ελπίζω να προσευχηθείτε για την ασφάλειά μας στον αέρα!

--------------------------------------


Υστερόγραφο "Στιγμή και Καρδιά Μαζί"

Το live ολοκληρώθηκε με την καλύτερη κλιμάκωση!dix Love!

Τη στιγμή που έλαμψε σε ένα μόνιτορ το δεκάγραμμο των ΜdM,
έγινε χαμός από τα ουρλιαχτά μέσα στο σκοτάδι!

Αυτό άναψε φωτιές στην καρδιά μου!

Φυσικά η κλιμάκωση ήρθε χάρη στο Seaweed Rock!

Δεν καταλαβαίνετε τι σημαίνει, ε;

χουχουχου...

Τέλος πάντων, το Σιάτλ ήταν γεμάτο πάθος αυτές τις μέρες...

Μετά το live, εξαιτίας της διάθεσής μου στο τέλος, έχασα τις αισθήσειςμ ου.
Χρησιμοποίησα ό,τι δύναμη μου είχε απομείνει. (+_+)
Όμως, δεν είχε να κάνει με την έλλειψη ύπνου.
Αφού τελειώσαμε, ανυπομονούσα να συνεχιστεί το πιοτό και το τραγούδι
στο Μεταμεσονύχτιο Ροκ Πάρτυ των MdM!

Όσο έπινα Τζακ Ντάνιελς, ήμουν πολύ ικανοποιημένος με την Αμερική! BABY!((//▽//)) Λόξυγγας♪。。oO

Αυτή τη στιγμή που γράφω είναι πρωί!
Μετά απ' αυτό θα φτιάξω τα μαλλιά μου και το make up μου.

Αρχίζει μία μέρα γεμάτη ένταση!
--------------------------------------


Υστερόγραφο [Play-off]

Εχθές είχαμε τις εναρκτήριες εκδηλώσεις, τηλεόραση, αυτόγραφα, κλπ.
Ήταν μια γεμάτη μέρα dix!

Συνέβη κι ένα αρκετά διασκεδαστικό περιστατικό. (^O^)χαχαχα!!
Ελπίζω να ανυπομονείτε για το επεισόδιο στο Digital Madousho!

Σήμερα είναι το live!

Θα ανάψουμε φωτιά στον κόσμο των Moi dix Mois!
--------------------------------------

χουχουχου…

Αυτή τη στιγμή κοντεύει έξι το πρωί. Το βιολογικό μου ρολόι συγχρονίζεται!

Παίρνω δυνάμεις από το διάσημο φύκι του Σιάτλ! (χαμόγελα)

--------------------------------------

Υστερόγραφο "Άγνωστο ταβάνι"

Πριν από λίγο, είπα ότι θα ... (-_-) …zzz , κι έτσι προσπάθησα να ξαπλώσω, αλλά κάπως κατάφερα
να ξυπνήσω μέχρι τα μεσάνυχτα!
Μια και ήμουν εντελώς ξύπνιος, πάνω στην απόγνωσή μου ήπια έναν δυνατό εσπρέσο,
που έφτιαξα στη μηχανή εσπρέσο στο δωμάτιό μου...
Μετά άρχισα να ηχογραφώ και να διασκευάζω τραγούδια στο Mac μου....
Και τώρα είναι 6:00 το πρωί (°□°)
Τέλος πάντων, θα πιω ένα ενεργειακό ποτό και θα κάνω το make up μου, dix!

--------------------------------------


Φτάσαμε με ασφάλεια στο Σιάτλ!

Τελικά είχαμε μπόλικες αναταράξεις στο αεροπλάνο, κι έτσι δεν κοιμήθηκα. (´・ω・`)=з
Με το που φτάσαμε, πήγαμε να δούμε τα αξιοθέατα του Σιάτλ με τα υπόλοιπα μέλη,
γιατί δεν θα έχουμε άλλο χρόνο να το κάνουμε εκτός από σήμερα...
(Θα με δείτε να ντρέπομαι πολύ (〃∇〃) στο Digital Madousho)

Η επομένη είναι η μέρα των εναρκτήριων εκδηλώσεων!

Και μια και το είπα, αμέσως μετά θα πάω για... (-_-) …zzz

-Μάνα-

Την μετάφραση επιμελήθηκε η Πέγκυ Μπαρούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate