09 Οκτωβρίου, 2013

† Game Lab Ιούνιος 2011



Τον πρώτο καιρό του PC Engine, υπήρχε ένα αριστούργημα. Δε μπορώ να ξεχάσω την επίσημη ‘’πρώτη’’ του Jaseiken Necromancer. Σ αυτό το παιχνίδι μπορούσες να κόψεις τα τέρατα με το όπλο και κατακόκκινο αίμα πιτσίλιζε τον τόπο. Στις μέρες μας αυτό δεν ακούγεται σκληρό, αλλά εφ όσον το Famicom τότε προοριζόταν για παιδιά, τέτοιες σκληρές εικόνες ήταν απαγορευμένες και τα παιχνίδια μέχρι τότε δεν είχαν αίματα να σκοπρίζονται παντού. ‘’Για κάτι τέτοιο περίμενα!’’ σκέφτηκα, γιατί ήταν κάτι πολύ συναρπαστικό για μένα που ήμουν, και είμαι, horror fan.

Κάνοντας διάφορα πράγματα, ο όμιλος PC Engine εκείνη την εποχή, έπαιρνε τη σκυτάλη με προϊόντα αιχμής που έβγαζε στην αγορά. Έτσι κυκλοφόρησε σε παγκόσμια πρώτη τη χρήση του cd για παιχνιδομηχανές, το CD-ROM2 !!

Σύντομα η προσοχή στράφηκε στο CD και στην εξέλιξη της χρήσης του στο CD-ROM2. Επιπλέον το CD-ROM2 λειτουργούσε στην πλατφόρμα του PC Engine, έτσι ήταν σαν μια δοκιμαστική μέθοδο για τους Mecha Fans. Πέρα απ αυτό, το CD-ROM2 ήταν προστατευμένο σε μία θήκη με χερούλι, ήταν σαν ένας κομψός χαρτοφύλακας και αν κάποιος το κουβαλούσε μαζί του, του έδινε ένα εντελώς καινούργιο στυλάτο αέρα.

Δεν ξέρω πολλούς που κουβαλούσαν μαζί τους το CD-ROM2 τους, πάντως το Famicom ήταν τελείως διαφορετικό. Τα παιχνίδια δεν είναι μόνο για παιδιά και δεν θα ήμουν μακριά από την πραγματικότητα αν έλεγα ότι ήταν ένα αντικείμενο αιχμής για μεγάλους. Παρ όλα αυτά δε μπορώ να μη γελάσω όταν σκέφτομαι ότι εκείνη την εποχή ήταν μόνο για παιδιά.

Εγώ τότε δεν είχα CD Player, αλλά με το PC Engine CD-ROM2 μπορούσα να ακούσω μουσική. Τη περίοδο που το Famicom ήταν στα ύψη, εγώ ήμουν εθισμένος στη πολύ προχωρημένη αίσθηση του να ακούω μουσική σε μια παιχνιδομηχανή.

Παρεμπιπτόντως, η πρώτη μου εμπειρία με CD-ROM2 ήταν το παιχνίδι Kagami no Kuni no Legend (μτφ. The Legend of Mirror Land). Οι εικόνες του Noripii και η μουσική ήταν ένα σοκ για μένα καθώς σίγουρα δεν ήταν κάτι που θα μπορούσε να λειτουργήσει με τις περιορισμένες δυνατότητες της κασέτας του Famicom. ‘’Η εποχή του ηλεκτρονικού παιχνιδιού αλλάζει’’ σκεφτόμουν παρατηρώντας την επανάσταση να ξεκινάει σ αυτόν τον τομέα. Επί τη ευκαιρία να σας πω ότι δεν ήμουν θαυμαστής του Noripii έτσι δεν έπαιξα σχεδόν ποτέ το Kagami no Kuni no Legend.

Παρ όλο που το CD-ROM2 περιλαμβανόταν στο PC Engine, η φήμη του ότι προοριζόταν για game maniacs, δεν μπορούσε να ξεχαστεί κι έτσι κατέρρευσε εύκολα η κραταιή θέση του Famicom στην αγορά.

Αναφορικά με όλα αυτά, σκέφτηκα πως αυτά τα γραφικά ήταν εκπληκτικά, και άρχισα να συζητώ με φίλους επαινώντας τις δυνατότητες του PC Engine. Σε όλους όσους το έδειξα

ενθουσιάστηκαν ‘’Ναι, η εικόνα είναι απίθανη’’, όμως ήταν ικανοποιημένοι με το Famicom τους και δεν είχαν πρόθεση να το αντικαταστήσουν με το PC Engine… αυτά ήταν κακά νέα…

Βέβαια κι εγώ ποτέ δεν αφιερώθηκα απόλυτα στο PC Engine, καθώς ήμουν πια εξπέρ και στο Famicom. Και οι δυό κονσόλες είχαν τη ποιότητά τους.

O προϊοντικός σχεδιασμός του ομίλου της PC Engine ήταν ένα σκληροπυρηνικό σχέδιο μέσω του οποίου συνέχισε να παράγει πετυχημένα προϊόντα.

Έχω τόσα ακόμα να πω γι αυτό το θέμα… όμως νομίζω ότι έχω αγγίξει τα όρια του τέλους για σήμερα…

Όπως έχω ξαναπεί… θα τα ξαναπούμε τον άλλο μήνα. 


-Mana-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η κ. Ζωή Παούρη (zzoii)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate