27 Μαρτίου, 2013

† 30 Δεκεμβρίου 2011 The Radiance of Emerald

Τι κάνετε, όλοι!


Περάσατε καλά χτες στο μεγάλο πάρτυ για το τέλος της χρονιάς?
Ασφαλώς πέρασα πολύ καλά μωρό μου! με όλα αυτά τα συναισθήματα!
Επίσης, δεν είναι περούκα! (?_?) kiraan!!
Είναι εντελώς όμορφο χρώμα, δεν είναι?
& η έκπληξη του "ελεύθερου και εύκολου πάρτυ" ήταν συγκλονιστική! Δεν το αρνείται κανείς αυτό.
Στα μισά ανάγκασα τον Seth-kun να πιεί Jack κατευθείαν από το μπουκάλι και ήταν επίσης 40 βαθμοί,
θα σκεφτόσασταν ίσως "τι κάνεις, το λαρύγγι ειναι σημαντικό για ένα τραγουδιστή!" και αυτό προκάλεσε ένα ατύχημα!

Μην ανησυχείτε γι' αυτό,
Το περιεχόμενο ήταν στην πραγματικότητα Oolong.
Αλλά, θα μπορούσε να ήταν Jack Oolong γιατί θα είχε λίγο υπόλοιπο Jack μέσα.
χουχουχου…

Πώς σας φάνηκε η μετακίνηση της υπογραφής μου μετά από πολύ καιρό? Δεν ήταν τέλεια τα drums?
ΟΙ PUNKS ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ!
Εν πάσει περιπτώσει, δεν νομίζετε ότι το live έκλεισε το 2011 με καλά αισθήματα?
Μου έρχονται συνέχεια σκέψεις από το Live!
υ.γ.
Στους ανθρώπους που χτύπησα κατευθείαν με τη μπάλα ταχύτητας κατά τη τελετή λήξης με τα μπαλόνια.
Υποκλίνομαι <(_ _*)>
Εφόσον συνήθιζα να παίζω χαντμπωλ πολύ καιρό πριν,
ήρθαν στη μνήμη μου καυτές σκέψεις εκείνης της εποχής…

Λοιπόν, σύντομα θα ξεκινήσω το ταξίδι μου στα βαθιά δάση της Χιροσίμα…
"Προσέξτε να μη παραφάτε mochi!"

-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η κ. Έλενα Αρχοντάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate