05 Νοεμβρίου, 2012

† 4 Mαίου 2010 Ένα δυνατό φώς στον Κήπο

Αυτές τις μέρες το απαλό πρωινό κλίμα, με ανανεώνει.
Για μένα , στην ανατολή, με το πράσινο να πλημυρίζει τα παντα, και το φώς να διαπερνάει τα φύλα, όπου τα πουλιά κελαηδούν σαν μουσική υπόκρουση , στη μουσική που γράφω.


  Επίσης δίπλα μου έχω την πρόσφατη αδυναμία μου, Salt and Lime.
Αυτό το ποτό , ένα όμορφο Mix από αλάτι και Lime, είναι μια τρυφερή φροντίδα στο σώμα που διψάει.

  Επίσης, ανάμεσα στα άλλα κοκτέηλ, η αρμονία του αλατιού και του grapefruit, μου είναι αγαπητή, οπότε μου αρέσει και το Salty Dog.

 Και αφού το όλο πακέτο έχει μια γεύση πράσινου, το το συνδύασα με λίγο από τον κήπο μου. (σημ: για τη φωτογραφία)

 Λοιπόν, γράφω το Madousho. Το επόμενο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο κομμάτι από το Madou Gathering ~the Moon's Seventh Night~ .


 Όλοι στο Mon+Amour, παρακαλώ να το περιμένετε!


-Μάνα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate