07 Νοεμβρίου, 2012

† 26 Ιουλίου 2010 Ένα καλοκαίρι αναμνήσεων


 Την προηγούμενη μέρα, έληξε η περιοδεία με τελευταίο σταθμό το Sendai.
Όσοι ήρθατε ξέρω ότι αντιμετωπίσατε ένα χάος
και μ αυτό και με τ άλλο και.. ξέρετε.

Σίγουρα ήταν μια αξέχαστη ημέρα.


Για μία στιγμή της όλης διαδικασίας, όλες οι αναμνήσεις του 2010 ήρθαν πίσω, αλλά το 2010 θα έχει τις καλύτερες καλοκαιρινές αναμνήσεις.


Σε όποια περιοχή και να είμασταν , λάβαμε απίστευτη ένταση, στο ΜΑΞ.

Από τότε που τέλειωσαν όλα, όμως νιώθω λίγο μοναχικά..
Φυσικά θέλω να επιστρέψω όλη τη δύναμη που έλαβα, και αφού αυτο είναι πάνω από τις δυνάμεις μου, θα αφήσω όλη αυτή την ενέργεια να ξεχυθεί στην παραγωγή ενός ΜDM άλμπουμ..
Θα είναι το καλύτερο μέχρι τώρα!

Σε όσους παραβρέθηκαν στην εκδήλωση του Sensual Blue!

Τα θερμά σας αισθήματα θα γίνουν οδηγός για το αύριο, 
και για μένα ήταν σημαντική στιγμή, κάτι που τα χρήματα δεν μπορούν να την αγοράσουν.
Ήρθα πολύ κοντά σας και οι συνδιασμοί στα ρούχα σας και το στυλ, ήταν παρα πάνω από ικανοποιητικά!

Πολύ χάρηκα που αποφασίσατε να ντυθείτε τόσο κομψά.


Αυτού του είδους την προσωπική επαφή την εκτιμάω ιδιαίτερα.


Επίσης! σε όλους όσους μας ακολούθησαν στην περιοδεία,

σας ευχαριστώ για ότι κάνατε για εμάς!

dix love!!


 ΥΓ1: Η εκδήλωση για τις κιθάρες Shibuya ESP Craft House Deep Sanctuary 2 συνεχίζετε μέχρι το τελος του μήνα! Δεν θα ηρεμήσετε εύκολα, αφού το τελευταίο μου κοστούμι, η κιθάρα μου Jeune Fille Cross Ray series, τα όργανα του Κ , όλα θα μπούν στη βιτρίνα!


ΥΓ2: Για τα μέλη του Mon Amour,

ελπίζω να περιμένετε με αγωνία το επόμενο Madousho θα είναι γεμάτο από DS2!

ΥΓ3: (Ειδική Έκδοση)

Έχω κάποια λόγια από τον Yu~ki,
αφού δεν έχει ιστολόγιο θα τα μεταφέρω εγώ.

††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††


Για όλους τους αγαπημένους μας εκεί έξω,
την στιγμή που άνοιξε η κουρτίνα και ξανακούστηκε το Saikai no Chi to Bara
γέμισε η σκηνή και τα μάτια μου από απίστευτη νοσταλγία 
και όλοι είχαν παρασυρθεί από το ρυθμό,
Akasaka BLITZ.. με αυτή τη μικρή χαρακιά, συνεχίστηκε η νύχτα,
Οι θερμές φωνές, οι εκφράσεις σας, τα δάκρυα,.. θα μου μείνει δροσερά στο μυαλό μου για μια ζωή.
 Κατάφερα να ξαναβρώ το χαρούμενο και σκοτεινό ίσως Malice Mizer εαυτό μου.
Σας ευγνωμονώ για όλες αυτές τις στιγμές..
hohoho!

ΥΓ: Σας ευχαριστώ και για όλα αυτά τα γράμματα!
Μου έκανε καλό και κράτησα λοιπόν τις λέξεις της καρδιάς σας.
Ίσως ξανασυναντηθούμε κάπου!

  
††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††



Αυτά είχε να σας πει,

Ό κόμης ήταν κάποιος που επιβάλλοταν να δείτε εκείνη τη μέρα,
Η ενέργεια εκείνης της νύχτας ακόμη υπάρχει στο μυαλό μου..

-Μάνα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate