09 Νοεμβρίου, 2012

† 23 Αυγούστου 2010 Gestalt Collapse


 Όσο για μένα, στη μέση αυτής της ζεστής μέρας, έζησα το συγκλονιστικό γεγονός του θανάτου.Έχω προσπαθήσει να κάνω τις εργασίες επισκευής αυτές τις μέρες χωρίς ύπνο ... Δηλαδή, το αγαπημένο μου  MacPro "είναι κάτω"!Το Κύριο κεντρικό σύστημα λογισμικού Intel Xeon Quad-Core X2,  κατέρρευσε ...Δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο από αυτή τη θερμότητα, έτσι φυσικά έπρεπε να βάλω "νυστέρι" στην κατεστραμμένη περιοχή. Λίγο πριν από αυτό, είχα ολοκληρώσει το τελευταίο κομμάτι του άλμπουμ, και με ευφορία ψυχής ♪ έστειλα ένα MP3 σε όλα μέλη.Μάλλον, ενώ ήμουν στη μέση της οργάνωσης του σκληρού δίσκου, όχι νωρίτερα,  υπήρξε ένα  κάπως δυσάρεστο προαίσθημα ,  και ξαφνικά πάγωσε!  Ένιωσα κάπως άβολα επειδή  η κατάσταση φαινόταν παράξενη, άρχισα το έργο μου , τη σύνθεση του άλμπουμ, και η οθόνη εμφάνισε τις σκληρές εντολές, "Σφάλμα συστήματος " Κάνω τη  μουσική του άλμπουμ με δεκάδες symthesizers , 
αλλά απελπιστικά καταστροφικό! κανένα των δεδομένων δεν θα μπορούσε να διαβάστεί για κάποια από τα κομμάτια. Με αυτή τη συγκλονιστική οθόνη του τερματικού τώρα, εγώ ο ίδιος γέμισα με τη σκέψη "Αυτό είναι ένα όνειρο;"Έτσι, "Εάν αυτό είναι ένα όνειρο, ξύπνα ~" σκέφτηκα. Θα πρέπει να επαναλάβω όλη τη διαδικασία ... Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ και ένιωσα τρομερά ... Θα ήθελα να μην χρειαστεί να το κάνουμε αυτό, έχω προσπαθήσει να το επισκευάσω όλη την ημέρα και τη νύχτα.  Μερικοί  θα ήταν σε θέση να αποκαταστήσουν μέχρι 50% συνολικά τα διάφορα πράγματα, αλλά αργότερα, δεδομένου ότι τα πράγματα πήγαν άσχημα, άρχισα να κλαίω ~ Βοήθησέ με  προμηθευτώ τη μουσική μου!. Πήγα στο κατάστημα  και υπήρχαν μόνο ειδικοί DTM, και ήταν σε θέση να κάνουν μια θαυμάσια αποκατάσταση. Η στιγμή που θα αποκατασταθεί, "ποτέ δεν ήμουν τόσο ευτυχισμένος!" Σκέφτηκα μέσα από την καρδιά μου.

*clap clap clap*
 Φαίνεται ότι τώρα, όταν έχω ένα αρχείο θα πρέπει να εισάγω  έναν κώδικα, έτσι ώστε να μπορεί να διαβαστεί. Για μια στιγμή μου ήμουν χτυπημένος από την απελπισία, αλλά τώρα όλα έχουν επιστρέψει στην αρχική  ζωή μου.Λυπάμαι να σας ανησύχησα,όλους.Ηρεμία,
 το σύστημα έχει επανέλθει στο κανονικό.-Μάνα-


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate