05 Νοεμβρίου, 2012

† 21 Μαίου 2010 Νόστιμο!

 Την προηγούμενη, ότι δουλειά είχα με τη Sony, έφτασε στο τέλος της με επιτυχία.
Ανέπνευσα με ανακούφιση, όταν η διευθήντρια των Defstar Recrod's, Mu-chan μου έδωσε Καφέ Σνούπι!





 Αυτόν τον καφέ πήρα!
Και ήταν τόσο νόστιμος! 

Πάντα ανησυχεί για μένα... και με βοηθάει - υποκλίνομαι.
 Επιπλέον, αυτή η ηχογράφηση είναι επηρρεασμένη από όλους,
και το εκτιμώ πολύ!

 Και αφου η Sony μου επιτρέπει πλέον να μιλήσω, ορίστε οι νέες πληροφορίες:

 Τον Ιούλιο το 2ο Αλμπουμ της Kanon Wakeshima "Shoujo shikake no libretto" θα τεθεί προς πώληση!
Αυτή είναι η τελευταία μου ενασχόληση σαν παραγωγός, και αν και υπάρχουν 6 κομμάτια, τα δύο από τα οποία, τα επεξεργάστηκα εγώ.

 Αυτή τη φορά διηύθυνα τη μουσική για τα κομμάτια που ήμουν υπεύθυνος.

 Αφού νιώθω ήδη τόσο όμορφα με αυτό, σας παρακαλώ να το περιμένετε!

-Μάνα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate