09 Νοεμβρίου, 2012

† 6 Αυγούστου 2010 Coordinate



 Διασκεδάζω κοιτώντας τις φωτογραφίες που μου έστειλαν όσοι συμμετείχαν στην περιοδεία του DS2. 

 Από τα πρώτα προϊόντα του Moi-meme-Moitie, μέχρι τα τελευταία, όλοι αυτοί οι ποικίλοι συνδυασμοί, είναι εντυπωσιακοί. Χαίρομαι που όλοι έχουν τέτοιο φανταστικό γούστο! 


 Επίσης όταν βλέπω τους συνδυασμούς από μπλουζάκια και άλλα ρούχα σκέφτομαι: «Αυτά είναι!!»
Παράλληλα, την ημέρα του BLITZ υπήρχαν άνθρωποι που έκαναν cosplay από MALICE MIZER. Όμορφα!!  Πειράζει αν στείλω τις φωτογραφίες από MALICE cosplay στον YU~KI-chan, στην μνήμη εκείνης της ημέρας;;  Νομίζω θα χαιρόταν πολύ.
 Τέλος πάντων, δεν με κουράζει καθόλου να βλέπω το ξεχωριστό ύφος του καθενός. Έχει πλάκα!
Οι νεαρές κυρίες που σκέφτονται , «Ντρέπομαι, δεν θέλω να στείλω τίποτα!» Θέλω να δω περισσότερα! 
 Μετά χαράς, ανυπομονώ!
Φυσικά και άντρες και γυναίκες είναι ευπρόσδεκτοι.
Ακόμα ντρέπεστε για αυτό ή το άλλο;  


Ας ρίξουμε μια ματιά στη δική μου επιλογή συνδυασμού για την μπλούζα του DS2.
Εσείς που ήρθατε στην συναυλία και δεν ήσασταν κοντά στην σκηνή, τι λέτε να σας το παρουσιάσω, μιας και δεν είχατε την ευκαιρία να το δείτε αρκετά καλά;
Όλα τα αξεσουάρ που συνδύασα προέρχονταν από Moi-meme-Moitie.
Αρχικά φορούσα το καινούργιο Holy Cross choker.
Το στήθος μου διακοσμούσε ένα μενταγιόν με μπλε πετράδι.
Στα χέρια μου είχα μία από τις ξεχωριστές δουλειές του Moi-meme-Moitie, τα M-m-M αυθεντικά μπλε † δαντελένια περιβραχιόνια.
(Ντρέπομαι λιγάκι που αφήνω εντελώς ακάλυπτα τα πόδια μου.)


 Στο κάτω μέρος είχα μία από τις ειδικές δουλειές του studio του Moi-meme-Moitie. Είναι αυτή η μικρή τσάκιση στο σορτσάκι σέξυ;
Στα πόδια μου, η αυθεντική μπλε M-m-M blue † δαντέλα, βρίσκεται αυτή τη φορά πάνω σε ένα ζευγάρι ψηλές όμορφες κάλτσες.
Και δεν μπορούσατε να τα δείτε, αλλά στα αυτιά μου είχα σκουλαρίκια σταυρούς με σχέδιο ένα τριαντάφυλλο.
 

 Επίσης, για να αναφερθώ σε αυτό που είπα, δηλαδή «Στείλτε μου τους στυλάτους συνδυασμούς ρούχων σας» … Αν μου στείλετε emails π.χ. «Λυπάμαι που φορούσα απλά ρούχα όταν ήρθα στο live αλλά να οι φώτο μου…» δεν νομίζω να είπα σε κάποιον «Αυτό δεν έχει γούστο, δεν είναι καλό». 
Εφόσον μου ανήκει μια μάρκα ρούχων με το όνομα Moi-meme-Moitie, ενδιαφέρομαι πολύ για οτιδήποτε έχει σχέση με μόδα και συνδυασμούς ρούχων.
Είμαι ευγνώμων στον καθένα που ήρθε στη συναυλία ότι ρούχα και αν φορούσε! Dix Love! 


 Όσο για μένα θέλω να βλέπω όσο το δυνατόν περισσότερα από τα ποικίλα στυλ των ανθρώπων που έρχονται στα live, και αυτών που έρχονται ντυμένοι απλά φυσικά, επομένως σε καμία περίπτωση δε θέλω να ντρέπεστε για αυτά που μου στέλνετε.
Για αυτούς που δεν ήρθαν στην συναυλία, και οι δικές σας φωτογραφίες είναι ευπρόσδεκτες. Τα καθημερινά σας ντυσίματα, κτλ…
Για ακόμα μια φορά, ανυπομονώ!
 

 Μπορείτε να στείλετε τις φωτογραφίες σας εδώ: mon-amour@midi-nette.com
 

-Μάνα  -

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η RinStorm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate