21 Νοεμβρίου, 2012

† 13 Νοεμβρίου 2010 Τελευταία Επίθεση και Άμυνα





 Αυτή τη στιγμή είμαι στο σπουδαίο TD στο μητροπολίτικο στούντιο!!!

Μέχρι το πρωί ήμουν στο στούντιό μου οργανώνοντας την μουσική όλες αυτές τις μέρες παλεύοντας μέχρι το τελευταίο λεπτό και δευτερόλεπτο.
huu.

Η δουλειά άρχισε να μου φθείρει να νεύρα και νιώθω λες και το προσδόκιμο της ζωής μου μειώθηκε κατά 100 μέρες...

Επίσης, καθώς έκανα αναθεώρηση της οργάνωσης βιαστικά, και ο Sugiya-kun έφτιαχνε τα κομμάτια του μπάσου, σίγουρα μειώθηκε και το δικό του προσδόκιμο ζωής. Υποκλίνομαι.

Αυτή είναι μια κρίσιμη στιγμή οπότε μετά το τέλος του TD σύντομα θα γιατρευτούμε.

Είμαι ανυπόμονος...

Εφόσον το τελικό εμπόδιο αναμένεται, αν μπορώ να μάθω τέλεια πως να  τελειώσω επιτυχώς το TD, το πνεύμα μου θα συνεχίσει χωρίς να νιώθω τις προθέσεις του έως ότου το τελειώσω.

Επίσης, σήμερα είναι τα γενέθλια οτυ Hayato-kun.
Χρόνια πολλά!!!
και ήρθε ακόμα και στο στούντιο.

Έπειτα, καθώς δουλεύαμε πάνω στο TD  τις προάλλες, πέσαμε στα γενέθλια του Sugiya-kun.
Χρόνια Πολλά αν και καθυστερυμένα!!!
Ο Sugiya-kun επίσης συμμετείχε στο στούντιο εκείνη την ημέρα.

Η ρυθμική κομπανία των δυο μαζί με το D+SECT θα φτάσουν στα γεννέθλια του TD.

Αυτοί οι δυο δείχνουν το δρόμο προς το D+SECT.  DixLove!

Τέλος πάντων, ανυπομονώ να τελειώσω με την τέλεια εμφάνιση του D+SECT!!!


-Μάνα-




Tη μετάφραση επιμελήθηκε η Misery Poison Tears.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate